• VYHLEDAT
Pojistkový držák pro nožovou pojistk
Pojistkový držák pro nožovou pojistk
Krimpovací kleště pro těsněné kone
Krimpovací kleště pro těsněné kone
  • KONTAKT
Ing.Jiří Blecha
JB-Elektronik
Na Klínku 305
530 06 Pardubice
ČR
IČ: 75582309
DIČ: CZ8407183323
Telefonní spojení
732322318
Email
info (zavinac) jb-elektronik.cz
Bankovní spojení
Fio
2500944322/2010
Diagnostické a měřící přístroje » Diagnostické přístroje » Paralelní diagnostika, autotestery

Měřák/tester elektrohydraulických ventilů M-HTESTER20

Měřák/tester elektrohydraulických ventilů M-HTESTER20
Měřící a testovací přístroj elektrohydraulického řízení v užitkových a nákladních automobilech. Rozsah proudu +/-3A, napětí 12/24V, optická i akustická indikace.
Výrobce
Dostupnost Na objednávku
Záruka 24 měsíců
Kód položky M-HTESTER20-SET
Cena bez DPH 8 099,17 CZK
DPH 21 %
Cena s DPH 9 800,00 CZK
ks
  • Podrobný popis

Měřák/tester elektrohydraulických ventilů M-HTESTER20

Měřící a testovací přístroj elektrohydraulického řízení v užitkových a nákladních automobilech. Rozsah proudu +/-3A, napětí 12/24V, optická i akustická indikace.

Parametry

  • Rozsah provozního napětí 12/24V
  • Rozsah proudu +/- 3A
  • Měření proudu ampérmetrem
  • Optická indikace polarity
  • Akustická indikace činnosti
  • Jištění pojistkou ATO 3A
  • Připojení adaptérem s hranatými průmyslovými konektory na elektrohydraulické ventily GDM/GSA
  • Česká výroba JB-Elektronik

Postup měření

  • Odpojte měřený/testovaný ventil od elektriky vozu
  • Na ventil připojte samici adaptéru přístroje
  • Na odpojený konektor připojte samce adaptéru přístroje
  • Podle typu testu postupujte následovně:
  • Chceme-li zjistit zda je elektroventil správně ovládán z vozu a splňuje požadavky, tak přepněte přepínač do polohy „Měření“. Elektrohydraulický ventil nyní ovládejte ovladačem ve voze a na měřáku sledujte hodnoty proudu (požadovaná hodnota cca 2-2,5A), polarita je indikována barvou LED diody „polarita“ a aktivace ventilu je doprovázena i akustickým signálem-pískot.
  • Chceme-li ventil ovládat ručně, tak přepínač přepněte do polohy „Ovládání“. Nyní je elektroventil odpojen od vozu a můžeme ho řídit přepínačem „Ovládání“ do kladné i záporné polarity. Většina ventilů reaguje na obě polarity stejným způsobem (nejsou polarizované). Na ampérmetru sledujeme hodnotu proudu ventilem a dále zkontrolujeme zda hydraulický obvod koná svou funkci.
  • Pokud elektrohydraulické ovládání nekoná správnou funkci, tak postupujte dle manuálu vyhledávání závad vydaného výrobcem vozu.