Vývoj a výroba elektronických zařízení, automobilová diagnostika.

Repas elektronických ovladačů turbodmychadla Hella Garrett

Ztráta výkonu, blikající kontrolka elektroniky motoru MIL / žhavení, nouzový režim? Všechny tyto příznaky může mít porouchaná elektronika turbodmychadla. Opravujeme ovladače turbodmychadel VGT Hella-Garrett.


Obr. 1. Elektronický ovladač turbodmychadla Hella-Garrett

Oprava turbo aktuátorů Hella Garrett (Audi, Ford, Mercedes, Mitsubishi, VW, Volvo ...)

Elektronické ovladače turbodmychadel jsou poměrně poruchové. Časem vznikají vůle nadměrným opotřebením, aktuátor přestane fungovat nebo nastane porucha elektroniky. Všechny tyto závady lze opravit, takže není třeba měnit celé turbodmychadlo, dokonce není třeba ani vyndávat a posílat celé turbodmychadlo na opravu. Stačí zaslat samotnou ovládací jednotku na repas.

Repas elektroniky turbodmychadla VGT Hella Garrett

Ztráta výkonu v tahu, nerovnoměrný tah-tzv. "houpání", padání do nouzového režimu nebo úplná ztráta výkonu...
Častá závada elektronického ovladače turbodmychadla.

Projevy poruchy ovladače

  • špatný chod
  • nefunkční nastavovače turbodmychadla
  • kolísání výkonu
  • velká vůle mechaniky
  • absence turboefektu
  • blikající nebo svítící kontrolka elktroniky motoru MIL / žhavení
  • ulámaný konektor
  • a další...
  • Repas elektroniky turbodmychadla VGT

    Typy opravovaných jednotek

    Typy: 6NW 008 412, 6NW 009 420, 6NW 009 660, 6NW 009 543, 6NW 009 091, 6NW 009 228, 6NW 009 550, 6NW 009 206, 6NW 010 430, 135-19611, 135-19495, 335-19200 a další

    Repas elektroniky turbodmychadla VGT - pokyny

    Než zašlete jednotku na opravu, tak zkontrolujte:

    • Ujistěte se, že je celý sací trakt těsný (zaměřte se na prasklé/rozpojené hadice, netěsné těsnění atd.), filtr nasávaného vzduchu, průchodnost výfukového potrubí
    • Odpojte táhlo ovladače turbodmychadla a zkuste jestli je mechanický pohyn naklápěcích lopatek volný (nejlépa za tepla i za studena)
    • Ověřte správnou funkci ventilu recirkulace spalin (netěsný EGR ventil způsobí pokles výkonu a únik výfukových plynů do sání)
    • Zkontrolujte snímač tlaku nasávaného vzduchu (MAP)
    • Prohlédněte kabeláž a konektor na el.ovladači zda je v pořádku
    • Zvažte zda symptomy poruchy nemají souvislost s jinou veličinou (například dodávka paliva, tlak paliva, mechanická závada motoru, atd.)
    • Vyčtěte paměť závad elektroniky motoru (DTC)
    Pokdu jsou všechny výše uvedené možnosti vyloučeny, tak je závada s největší pravděpodobností v elektronickém ovladači turbodmychadla.

    Rychlá oprava za příznivé ceny, bez potřeby demontovat celé turbodmychadlo

    Aktuální ceny a nabídka nových i repasovaných turboaktuátorů v e-shopu zde...


    Kontaktujte nás na emailu info[zavinac]jb-elektronik nebo prostřednictvým formuláře níže:

    Rychlá poptávka